Zaloguj się       Rejestracja  
 
  Warszawa
2019.11.22 - 03:30 pm
Nowy Jork
2019.11.22 - 09:30 am
San Francisco
2019.11.22 - 06:30 am
 
 
Sprzedaży mBank
1 USD = 3.2331 zł
 


 
 
JAK KUPOWAĆ

Dzięki usłudze zakupy mogą Państwo w prosty sposób zrobić zakupy w USA w sklepach internetowych i na aukcjach eBay.com. Zakupimy wskazane przez Państwa produkty i wyślemy na podany adres do Polski.

Realizujemy zamówienia na zakup takich produktów jak:




Jak złożyć zamówienie

Proszę zarejestrować się na naszej stronie i wypełnić formularz zamówienia podając listę produktów do kupienia. Przygotujemy wycenę uwzględniającą całkowity koszt wraz z dostawą do Polski i wystawimy rachunek. Rachunek będzie widoczny na stronie "Moje konto". W przypadku akceptacji wyceny, rachunek należy opłacić przelewem do mBank lub kartą przez PayPal. Po otrzymaniu płatności kupimy wskazane produkty i wyślemy na nasz adres w USA i dalej do Polski. Status zamówienia, numer przesyłki w USA i numer przesyłki do Polski będą widoczne na stronie "Moje konto".



Koszt usługi

Opłata za usługę kalkulowana jest na podstawie całkowitej wartości zakupów, obejmującej koszty zakupu w USA oraz koszt wysyłki do Polski. Opłata jest liczona jako procent wartości zamówienia, z uwzględnieniem kwoty minimalnej.


$1 - $799 12%
$800 - $1999 10%
pow. $2000  9%


Notebooki powyżej $800 prowizja 9%, do $799 prowizja 10%


   Kwota minimalna opłaty za usługę wynosi:

$20 zakup pojedynczego produktu np. z eBay
$25 kilka produktów, jeden sklep, jedna przesyłka
$30 zakupy z 2 sklepów, jedna przesyłka
$38 zakupy z 3 sklepów, jedna przesyłka


Przy zamówieniach wymagających wysyłki kilku paczek kwota minimalna prowizji wynosi $20 od wysyłanej paczki.

Przy zamówieniach z więcej niż 3 sklepów, zamówieniach składających się z dużej liczby drobnych pozycji, zamówieniach wymagających negocjacji warunków zakupu i innych nietypowych zamówieniach prowizja jest ustalana indywidualnie i wynosi minimum $40.



Sposoby płatności

Oferujemy trzy sposoby płatności:

Przelew w złotówkach na konto w mBank. Koszt zakupu w dolarach jest przeliczany na złotówki według kursu sprzedaży walut mBank w dniu rozliczenia transakcji.

Płatność w USD kartą Visa, Master Card, American Express lub Discover za pośrednictwem systemu PayPal. W przypadku płatności kartą do kwoty transakcji doliczane jest 3% prowizji pobieranej przez PayPal.

Przelew w dolarach na konto walutowe w mBank. Dla klientów posiadających konto walutowe w dowolnym Polskim banku oferujemy możliwość rozliczenia zamówienia bezpośrednio w dolarach.

Przy większych zamówieniach jest możliwe rozbicie płatności na raty. W takim przypadku, jeśli nie uzgodniono inaczej, całość zamówienia jest rozliczana według jednego kursu USD, ustalonego w dniu płatności pierwszej raty (zaliczki).


Wysyłka

Oferujemy cztery sposoby wysyłki do Polski, do wyboru w zależności od oczekiwanego czasu dostawy oraz rodzaju zamawianych produktów.

Przesyłki USPS Express 5 dni i Priority 6-10 dni oferują najkrótszy czas dostawy. W przypadku przesyłek Express i Priority oferujemy weryfikację zawartości przesyłki przed nadaniem do Polski np. sprawdzenie rozmiarów ubrań oraz możliwość konsolidacji rzeczy z kilku sklepów. Przesyłki USPS są odprawiane bezpłatnie przez Pocztę Polską. Dlatego jest to najtańszy sposób wysyłki niedużych paczek (do 20 kg) wymagających odprawy celnej (deklarowana wartość powyżej $70).

Przesyłka lotnicza 14-21 dni jest najtańszą przesyłką lotniczą. Jest to optymalny sposób wysyłki dla paczek o niskiej wartości (deklarowana wartość do $70) i nie wymagających weryfikacji zawartości. Również wszystkie duże paczki lotnicze przekraczające wagą lub wymiarami limit poczty USPS są wysyłane tą drogą.

Przesyłka morska 4-6 tygodni jest najtańszym sposobem wysyłki. Wszystkie duże przesyłki w tym maszyny, urządzenia, meble, duże części samochodowe, sprzęt ogrodniczy, motory, quady, samochody są wysyłane droga morską.


Czas realizacji zamówienia

Całkowity czas realizacji zamówienia obejmuje czas na złożenie zamówienia, czas na przygotowanie towaru do wysyłki przez sklep, wysyłkę na terenie USA, przygotowanie i ewentualną konsolidacje paczek przed wysyłką do Polski oraz wysyłkę do Polski. Czas ten zależy głównie od wybranego rodzaju wysyłki i wynosi orientacyjnie:

Express 5 dni 2-3.5 tyg.
Priority 6-10 dni 2.5-4 tyg.
Lotnicza 14-21 dni 3-5 tyg.
Morska 4-6 tygodni 6-10 tyg.

Dodatkowo dla niektórych przesyłek czas może być dłuższy ze względu na odprawę ceną.
Dokładne informacje są podane na stronie: czas dostawy



Weryfikacja zawartości

Sposób i zakres weryfikacji wysyłanych towarów pod względem zgodności z zamówieniem zależy od rodzaju wysyłki i wartości zamawianych rzeczy.

Przesyłki Express 5 dni i Priority 6-10 dni
Wszystkie zamówienia podlegają weryfikacji. Dokładnemu sprawdzeniu podlegają rzeczy o wartości jednostkowej powyżej $50. Sprawdzenie obejmuje nazwy, modele, numery katalogowe zamawianych towarów, kolory i rozmiary ubrań. Rzeczy sprawdzane są w takim zakresie jak to jest możliwe bez otwierania / niszczenia oryginalnych opakowań. Rzeczy o wartości poniżej $50 są sprawdzane pod względem ilości i rodzaju np. 5 szt ubrań dziecięcych. Sprawdzenie wszystkich rzeczy, w tym rzeczy o wartości poniżej $50, jest możliwe za dopłatą $5.

Przesyłki lotnicze 14-21 dni oraz morskie
Weryfikacji podlegają zamówienia o wartości powyżej $300. Sprawdzenie jest w oparciu o nazwy, modele, numery katalogowe zamawianych produktów. Nie obejmuje rozmiarów i kolorów ubrań. Sposób weryfikacji jest dostosowany do rodzaju zamawianych produktów. Zamówienia o wartości do $300 są przesyłane do Polski bez sprawdzania zawartości. W konkretnych przypadkach jest możliwa weryfikacja zawartości za dopłatą $10.


Łączenie przesyłek

Oferujemy łączenie w ramach jednego zamówienia paczek z 2 lub 3 sklepów.

Łączenie paczek wysyłanych przesyłkami Express 5 dni i Priority 6-10 dni jest bezpłatne.
Dla przesyłek lotniczych 14-21 dni i morskich doliczana jest opłata za połączenie paczek w wysokości $8-$15.


Odprawa celna

Przesyłki podlegają odprawie celnej. Drobne przesyłki o wartości do 150 Euro (ok 200 USD) mogą zostać zwolnione z cła, w zależności od decyzji urzędu celnego. Przesyłki USPS Express i USPS Priority są odprawiane bezpłatnie przez Pocztę Polską. Należny VAT lub cło i VAT są płatne przy dostawie do domu lub przy odbiorze przesyłki na poczcie. Przesyłki lotnicze 14-21 dni i morskie są odprawiane przez współpracującą z nami agencję celna. Opłata agencji celnej 122 zł plus należny VAT lub cło i VAT są płatne kurierowi przy dostawie.

Więcej informacji o odprawie celnej jest dostępnych na stronie odprawa celna.


eBay

W przypadku eBay, jeżeli produkt jest oferowany z opcją "Buy it Now" (Kup teraz) możemy go kupić i wysłać w ramach standardowej usługi zakupy. Wystarczy podać w zamówieniu numer i opis przedmiotu.

Jeżeli przedmiot wymaga licytacji proszę najpierw wygrać aukcję a następnie zamówić u nas usługę zakupy. Dla celów rozliczenia zakupu przy zamówieniu należy podać nam identyfikator eBay i hasło. Hasło na eBay można zmienić na czas realizacji zamówienia. Innym rozwiązaniem jest otwarcie osobnego konta na eBay.com dla celu zakupów w USA i podanie przy rejestracji adresu naszej firmy.

Staramy się w ramach możliwości służyć pomocą przy bardziej skomplikowanych zakupach na eBay np. zakup kilku przedmiotów od jednego sprzedawcy. Jednak ze względu na dużą liczbę transakcji w wielu przypadkach prosimy klientów o bezpośrednie ustalenie zamówienia ze sprzedawcą eBay i kontakt z nami w celu realizacji transakcji czyli zakupu, rozliczenia i wysłania do Polski.


Sposób realizacji zamówienia

1. Oblicz przybliżony koszt zakupów: Policz koszt
2. Wypełnij i wyślij formularz zamówienia zakupów.
3. W ciągu 24-48 godzin, pomijając weekendy i święta przygotujemy wycenę uwzględniającą całkowity koszt wraz z dostawą do Polski i wystawimy rachunek. Wyślemy wiadomość na podane przy rejestracji konto email.
4. W przypadku akceptacji wyceny należy dokonać płatności przelewem na konto lub kartą płatniczą. Dane do płatności będą podane na rachunku.
5. Po otrzymaniu płatności kupimy towary zgodnie z zamówieniem.
6. Zamówione towary zostaną dostarczone do magazynu w USA.
Jeżeli ze względu na wagę lub sposób pakowania koszt wysyłki do Polski będzie znacząco odbiegał od szacunków, skorygujemy rachunek w oparciu o faktyczną wagę i koszt wysyłki do Polski. Ewentualną różnicę należy dopłacić. Nadpłatę zwracamy. Ze względów praktycznych korygujemy rozliczenie jedynie w przypadku kiedy różnica w kosztach przekracza na plus lub na minus $15 do $20.
7. Po nadaniu przez nas przesyłki do Polski otrzymasz od nas powiadomienie wraz z numerem przesyłki.
8. Aktualny status zlecenia jest zawsze widoczny na stronie "Moje Konto".

Uwagi

1. Jeżeli nie będziemy mogli zamówić któregoś z opisanych produktów lub zmieni się jego cena, skontaktujemy się z tobą. Uzgodnimy zmianę w zamówieniu lub otrzymasz zwrot płatności na konto/kartę.
2. Jeśli zamówiony towar wymaga dodatkowego opakowania lub zmiany opakowania może to wiązać się z dodatkowymi kosztami.
3. Zakupyzusa nie jest sprzedawcą zamawianych towarów. Wady zakupionych produktów powinny być reklamowane u sprzedawcy. Oferujemy pomoc przy reklamacji.
4. W przypadku eBay zamawiający jest odpowiedzialny za należyte sprawdzenie opisu przedmiotu licytacji i opinii o sprzedającym na eBay oraz ponosi ryzyko związane z zawieraną transakcją. Jeżeli nie otrzymamy zakupionego przedmiotu lub otrzymany przedmiot będzie niezgodny z opisem, będziemy egzekwować prawa u sprzedającego przez PayPal i eBay. Zwrot płatności prześlemy po odzyskaniu przez nas płatności.
5. Zwrot zamawianych produktów jest możliwy w przypadku kiedy produkt jest wadliwy lub jeśli sklep wysłał błędny produkt. Zamawiający ponosi dodatkowe koszty związane ze zwrotem towaru.
6. Na przesyłki mogą zostać nałożone opłaty celne i VAT. Zamawiający jest zobowiązany do uregulowania tych opłat.
7. Zastrzegamy prawo do odmowy realizacji zamówienia.
8. Przedmiotem zamówienia nie mogą być towary zabronione w handlu w Polsce, USA lub wymagające specjalnych zezwoleń.





  reklama